Kapat
Wordpress Yazı İçinde Benzer Yazılar Nasıl Gösterilir
Wordpress 79 0

WordPress Yazı İçinde Benzer Yazılar Nasıl Gösterilir?

Merhaba SEO açışından büyük bir etki olan ziyaretçilerin sitenizde daha fazla vakit geçirmesine yarayan makaleden makaleye geçmesine yarayan link inşasından bahsedeceğim link inşası SEO için gerçekten büyük bir etkidir ve doğru yapılması gerekmektedir. Link inşasını doğru bir şekilde yaptığınız zaman google’da yükselmeniz de aratacaktır çünkü ziyaretçiler sayfadan sayfaya geçeceği için hemen çıkma oranı da düşecektir çünkü bunu gördüğünde ziyaretçinin dikkatini çekecek ve okumak isteyecektir böylelikle ziyaretçiler sitenizde daha fazla vakit geçirecektir başlıktan da anlaşıldığı gibi bu makalemde sizlere WordPress Yazı İçinde Benzer Yazılar Nasıl Gösterilir? onu anlatacağım çok uzatmadan konuya geçeyim.

WordPress Yazı İçinde Benzer Yazılar Nasıl Gösterilir?

Wordpress Yazı İçinde Benzer Yazılar Nasıl Gösterilir Inline Related Posts.

Bunun için bir eklenti kullanacağız arkadaşlar eklentinin adı Inline Related Posts.

Eklentiyi WordPress Admin Paneli > Eklentiler > Yeni Ekle > İnline Related Posts araması yaparak.

İsterseniz de Inline Related Posts linkini kullanarak ftp adresi üzerinden kurulumu yapabilirsiniz.

Kurulumu yaptığınızı varsayarak devam ediyorum eklentiyi aktif hala getirdiğinizde eklentinin ücretli sürümü ile ilgili özellikler karşınıza çıkacaktır ücretsiz bir şekilde kullanacaksanız eğer burayı geçelim.

Wordpress Yazı İçinde Benzer Yazıları gösterme

Inline Related Posts Ayarları Nasıl Yapılır?

wordpress benzer yazılar nasıl gösterilir

WordPress Admin Paneli > Ayarlar > İnline Related Posts yolunu izleyerek Active kutusunu işaretleyin zaten eklenti tek ve basit bir arayüze sahip

Inline Related Posts Style Settings Ayarları

okumak istermisin

Bu bölümde aşağıdaki resimde de gördüğünüz üzere başlık ve benzer yazıların nasıl görünmesini istiyorsunuz onun için tasarım ayarlarını yapıyorsunuz içersin de bir çok görünüm şekli var ama ücretsiz versiyonunda sadece 2 tanesini kullana bilmektesiniz.

Inline Related Posts Diğer Ayarları

Wordpress makale içinde benzer makaleleri gösterme

Diğer ayarları aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi benim yaptığım şekilde ayarlayabilirsiniz. Ben kısaca neyin ne işe yaradığından bahsedeyim.

Yine onun altındakileri de geldiği gibi bıraktım.

Okumak İstermisin:   Wordpress Nedir? Ne İşe Yarar?

Insert a box at the end of the post? (if needed) Anlamı gerekirse yazının sonuna bir kutu ekleyin işaretli şekilde geldi öyle bıraktım.

Use on page Benzer yazılar sayfalarda gözüksün mü diyor ben işaretlemedim size kalmış bir şey.

Use on post Benzer yazıların makalelerde görünmesini sağlıyor bunu işaretleyin zaten işaretli geliyor.

Engine Settings Bölümü

Search similar posts Benzer yazılar neye göre belirlensin onu soruyor kategori ve etiket olarak geliyor zaten en iyisi o öyle bıraktım sizinde öyle bırakmanızı tavsiye ederim.

Link “rel” attribute Linklerin nofollow mu dofollow mu olacağını soruyor ben dofollow yaptım seçmek size kalmış ama önce nofollow ve dofollow nedir araştırmanızı tavsiye ederim.

Metabox integration Bölümü

Bir sayfada veya yazıda devre dışı bırakmak için metabox görüntüleyin falan diyor ben galiba ben olduğu gibi bıraktım.

Ayarlamalı yaptıktan sonra save diyin tamamdır.

Seçimi size kalmış dediğim yerleri seçersiniz eklentiyi diğer bölümlere ile pek dokunmayın derim eklenti öyle uygun görmüş.

Eğer makalemin size yararı dokunduysa yardımı dokunduysa bir beğeniyi çok görmeyin derim ve düşüncülerinizi, sorularınızı ve merak ettiklerinizi yorum yaparak belirtmenizi isterim ve sosyal medyada paylaşırsanız beni mutlu edersiniz iyi günler dilerim.

Halil Beycan {Halil Beycan}

İnternet dünyası ile haşır neşir olan VB.NET programla dilinde kendini sürekli geliştiren araştıran öğrenmeyi seven ve öğrendiklerini sizlerle bloğunda paylaşan sizlerden biri olan bir blog yazarı.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir