Kapat
Seninde-Bir-Blog-Açman-Gerek
Blogger 1.881 0

Seninde Bir Blog Açman Gerek – Neden Blog Açmak Gerek?

Öncelikle arkadaşlar şunu belirtmek isterim eğer bu konu cidden dikkatinizi çekti ise ve bir blog açma fikriniz de varsa yazıyı sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim ve yazının sonundaki anketi değerlendirmeni isterim. Ama gerçekçi ol çünkü gerçekçi olmazsan sadece kendini kandırırsın yani anketi cidden düşüncelerin doğrultusunda cevapla.

Ve Blog Nedir? hiç bir fikriniz yok ise öncelikle Blog Nedir? adlı makalemi okumanızı tavsiye ederim.

Merhaba ben Halil bu makalemde senin neden bir blog açman gerektiğinden bahsedeceğim. Bu makalenin devamı blog açma rehberi olarak gelecek eğer sıfırda iseniz ve bir blog açmak istiyorsanız adım adım neler yapmanız gerektiğinden bahsedeceğim ama öncelikle neden bir blog açman gerektiğinden bahsedeceğim.

Neden Seninde Bir Blog Açman Gerek?

blog-açman-gerek

1)Dostum şimdi sen eğer sürekli araştıran bilgi öğrenme peşinde koşan veya kendini bir alanda geliştirmek isteyen biri isen kesinlikle bir blog açman gerek.

Neden mi?

Güzel soru

Şimdi bir düşünün öğreniyorsunuz bu öğrendiklerinizi paylaşarak başka insanlara yardımcı olup onlara öğretiyorsunuz öğrenirken ki yaşadıklarınızdan bahsediyorsunuz ve birde bu işten gelir elde ediyorsunuz.

Ama blog açmak biraz daha farklı farkı ne diye soracak olursan dostum blog açarak kendine bir şeyler katıyorsun ama onunda ötesinde başka insanlara bir şeyler katıp yardımcı oluyorsunuz bence en güzel tarafı da bu zaten.

Önce bir amacın olmalı kendini bir alanda geliştirmek istemelisin her ne olursa olsun mesela ben bu blogu kurmadan önce 3 tane daha blog ve site tarzı girişimlerde bulundum ve doğruyu söylemek gerekirse hepsinde başarısız oldum ama güzel yanı da ne biliyor musunuz bu başarısızlıklarımın aslında genel sebebi kolay pes etmemdi bir ay iki ay sonra pes etmemdi ve bu yüzden hep başarısız oluyordum çünkü bir idealim yoktu sadece para kazanmayı düşünüyordum o zamanlar ama şuan bir idealim var hem öğrenip hem öğretmek asıl isteğim bu sizinde bu olmalı bir idealiniz olmalı ki başara bilesiniz Elon Musk gibi kendisi çok sevdiğim bir girişimcidir hayatını okursanız sizde seveceksiniz eminim ve okumanızı tavsiye ederim bu sizlere bir şey katmak için anlattığım bir tecrübeydi şimdi gelelim asıl konumuza.

Okumak İstermisin:   Wordpress Beyaz Sayfa Sorunu Ve Çözümü (Detaylı)

blog-ve-kahve

2)Aslına neden bir blog açmanız gerek biliyor musunuz şimdi siz eğer forumlar, sözlükler, sosyal medya gibi sitelerde dolaşıp içerik üretiyorsanız işte hatanızı burada yapıyorsunuz neden mi? çünkü senin ürettiğin o içerikten forum sahibi veya sözlük sahibi para kazanıyor sen o kadar öğren emek ver hazırla başkası bundan gelir elde etsin ne kadar saçma değil mi?

Ama bunun yerine bir blog açarsanız hem öğrenir hem öğretir hemde gelir elde edersiniz öğrenirken öğretirken içeriği hazırlarken ki verdiğiniz emekten başkası yararlanmamış olur. Hazırladığınız içeriklerden ve harcadığınız emeklerden siz gelir elde etmiş olursunuz.

blog-aç

3)Hem öğrenip hem öğretmeden kastım ne biliyor musunuz şimdi siz kuantum teknolojisi ile alakalı bir makale yazmak istediniz ve onu merak ettiniz hiç birimize bilgiler gökten zembille gelmiyor ki. Önce kuantum teknolojisi nedir bunun hakkında güzel bir araştırma yaparsın konuyu öğrenirsin konuya hakim olursun ondan sonra da kendi blogun da kuantum teknolojisi ile ilgili bir makale yazarsın ve okuyucularına kuantum teknolojisi nedir bunu öğretmiş olursun ama sen sen ol her zaman özgün bir şekilde yaz dediğim gibi bilgiler gökten zembille gelmiyor önce konuyu öğrenmeniz lazım sonra kendi düşüncelerinizi ve yorumlarınızı katarak yep yeni bir makale hazırlamanız lazım kendi tarzınızda bir makale hazırlamanız lazım.

Gelir elde etmek konusunda biraz daha detaylı bilgi edinmek istiyorsanız Blog Yazarak Para Kazanma adlı makalemi okuyabilirsiniz.

Peki bundan ne sonucu çıkardınız bakın önce öğrendiniz sonra öğrettiniz eğer blogunuz da reklamlar var ise birde bu işten gelir elde etmiş oldunuz ve bir çok kişiye yararınız dokundu belkide.

Yani demek istediğim şu ki arkadaşlar eğer siz öğrenmeyi seven araştıran biri iseniz ve bu öğrendiklerinizi forum, sosyal medya ve benzeri platformlarda paylaşım yaparak onlar için bir gelir kaynağı oluyorsan onun yerine kendi blogunu aç hem öğren hem öğret hem kazan.

Okumak İstermisin:   Deep Web'e Nasıl Girilir Videolu Anlatım 2017

Blog Nasıl Açılır Detaylı Anlatım Yakında.

Halil Beycan {Halil Beycan}

İnternet dünyası ile haşır neşir olan VB.NET programla dilinde kendini sürekli geliştiren araştıran öğrenmeyi seven ve öğrendiklerini sizlerle bloğunda paylaşan sizlerden biri olan bir blog yazarı.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir